piątek, 20 czerwca 2014

DIY Bluzka w stylu dekatyzowanym.

Witam :)

Dziś przygotowałam post, jak zrobić bluzkę w stylu dekatyzowanym. Ostatnio przewija się ich dużo przez Internet, jednak ja postanowiłam zrobić coś sama. :)

Wyciągnęłam z szafy białą bluzkę, w której nie chodziłam. Postanowiłam wyciąć większy dekolt by była na jedno ramię. Biała bluzka dalej była nudna ... więc przeszłam się do pasmanterii po barwnik. Kupiłam niebieski za cenę ok. 3 zł.



 Bluzkę związujemy gumeczkami, obojętnie jak. Nie musi być to zrobione mega dokładnie. Możemy ścisnąć mocniej, zależy jaki efekt chcemy uzyskać.


Wlewamy gorącą wodę do garnka. Na saszetce z barwnikiem będzie napisane ile wody na jaką ilość ubrań. Barwnika dodałam bardzo mało, gdyż chciałam aby bluzka była błękitna. Następnie zamaczamy bluzkę, tak aby była cała niebieska i wyciągamy.


Kolor utrwalić można w wodzie z octem. Rozwieszamy do wyschnięcia...i oto efekt:




Bluzeczka bardzo mi się podoba i zamierzam pokombinować jeszcze z innymi barwnikami :). a Wy lubicie zrobić coś samemu? Dajcie znać jak wyszło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...