poniedziałek, 3 listopada 2014

Kilka nowości...

Hej.
W ostatnim czasie nie kupuję zbyt wiele, ponieważ kończę to, co mam.Ale i tak kilka kosmetyków do pielęgnacji wpadło mi w ręce.


1.Ujędrniająca sól do kąpieli Lotos z Biedronki.Kupiłam ją gdy była na promocji i zapłaciłam niecałe 3 zł.


2.Oceania żel pod prysznic lawenda i patchouli zakupiony również w Biedronce. Za 500 ml płacimy coś okolo 3 zł.


3.Radical szampon wzmacniający z firmy Farmona. Kupuję je dość często ponieważ widzę poprawę w stanie moich włosów.W Aptece płacę za niego około 10 zł.


4.Szampon Timotei drogocenne olejki kupiłam w Kauflandzie, jakiś czas temu były po 6 zł. Jeszcze go nie używałam.

 5. Herbal Care szampon pokrzywowy z firmy Farmona. Również używam ich bardzo często a w tamtym tygodniu wypatrzyłam go w Biedronce i to za 3.99 zł. Na paragonie okazało się, że kosztował mnie całe 1.49 zł :)


 6. Do testów otrzymałam chusteczki zmywające lakier do paznokci z firmy Jelid. Post o nich ukaże się wkrótce :)

7. Perfumowany dezodorant otrzymałam w prezencie, tym razem posiadam zapach 'Emotion'.



Dajcie znać co upolowałyście w październiku. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...