środa, 3 grudnia 2014

Bardzo małe zakupy.

Hej.Będąc ostatnio na zakupach spożywczych nie mogłam odpuścić działu z kosmetykami. 


Farbę z Joanny (kolor 212 szlachetna perła) kupuję co dwa miesiące. Tym razem kupiłam ją w Kauflandzie w cenie 5.99 zł.Bardzo ją lubię, ponieważ nie niszczy włosów.

Krem nawilżający z firmy Celia z kolagenem zakupiłam w Tesco. Zaciekawił mnie, ponieważ rzadko spotykam Celię w drogeriach i postanowiłam wypróbować. Kosztuje 4.69 zł i dostępna była jeszcze inna wersja.

Maseczki z Perfecta to klasyk w mojej łazience :) Często po nie sięgam i tym razem padło na nawilżającą z sokiem aloesowym i kwiatem pomarańczy. Cena w Tesco 1.89 zł.

Wszędzie panuje już świąteczny klimat więc i u mnie powoli robi się klimatycznie. Znalazłam podgrzewacze o zimowym, delikatnym zapachu.F&F home 12 sztuk, cena 3.99 zł.



Także to są moje małe zakupy.Piszę Wam o nich, bo może też skorzystacie z okazji? :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...