poniedziałek, 15 lutego 2016

Moje pierwsze zamówienia na Aliexpress+ linki!

W ostatnim poście pokazywałam Wam pędzle z Aliexpress. Dziś dotarły do mnie dwie kolejne przesyłki, które chcę Wam pokazać.

Powróćmy więc do pędzli.Za owe pędzelki zapłaciłam $1.38 . Są one miękkie, dość duże i nie gubią włosia- co ważne oraz nie śmierdzą ;) LINK 




tu już po testach- dlatego są brudne



 porównanie wielkości
ładne złote skuwki

Rzęski, które przyszły dziś- 10 par za $0.87!.Jeszcze nie testowane ale wyglądają naturalnie :)
LINK  Paczka również nie śmierdziała po otwarciu, a rzęsy były dobrze zabezpieczone w kopercie pianką.




ostatnia rzecz, która dziś przyszła- repliki majtek CK. Ogólnie nie lubię podróbek, ba, wstydziłabym się je nosić np. torebkę czy buty ale stwierdziłam że majtki jeszcze ujdą i wypróbuję ...



ogólnie, na każdej aukcji musicie patrzyć na wymiary- ja noszę S a zamówiłam L.Gatki również 'bezzapachowe' :P LINK  cena $1.79.

Dajcie znać czy zamawiacie z Ali!! :) 
Zdjęcia pochodzą z mojego insta, na który Was zapraszam :) www.instagram.com/izis_about_cosmetics


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...