piątek, 9 maja 2014

Nowości kosmetyczne


Zakupy...znowu.


Włosy:


1.Babydream Lotion pielęgnacyjny-kupiłam go do olejowania włosów.Narazie użyłam raz,włosy są miękkie i gładkie :) (Rossmann)
2.Joanna odżywka jajeczna do włosów-wielkich efektów nie widzę, niestety nie ułatwia rozczesywania włosów ale nawilża.(około 5zł)
3.Próbka szamponu head&shoulders z www.everydayme.pl


Twarz:

4.Ulubiony żel micelarny z Biedronki produkowany przez firmę Tołpa. (około5 zł)
5.Żel do peelingu Rival de Loop,skóra sucha i wrażliwa Pantenol i ekstrakt z moreli.Rossmann/ 5.99zł/75ml.
6.Ziaja krem nagietkowy,cera normalna,sucha,wrażliwa.Bardzo lubię,świetnie nawilża.Około 8zł/100ml.



7.Isana clear and fresh dezodorant w kulce.Właśnie,dezodorant a nie antyperspirant gdyby ktoś nie zauważył jak ja :D. (około 3 zł Rosmmann)
8.Również Isana dezodorant w kulce Aloe Vera.
9.Isana krem do rąk oliwkowy.Już go lubię.(Rossmann 2,99zł)
10.Isana zachwalany zmywacz do paznokci o zapachu migdałów z wysokiej klasy olejkiem.Zobaczymy :) Rossmann-2,99zł.

11.Piękny lakier z Miss Sporty, kupiony w Rossmannowej promocji - 49% - 3,49zł
12.Ulubiony tusz z Wibo.Tęskniłam :D  (9,29zł-Rossmann)
13.Pilniczki do paznokci sztuk 10 za 4,99zł.(Rossmann)



To na tyle.W Rossmannowej promocji czaiłam się na szminki ale oczywiście wszystkie pootwierane...Lakiery jakieś porozwarstwiane.Chyba od tych lamp :)
Dajcie znać, co Wy wyczaiłyście w Rossmannie :).

PS.Blogger ma nadal focha i nie chce powiększać zdjęć.Wiecie co z tym zrobić? :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...