piątek, 2 maja 2014

Ulubieńcy kwietnia 2014 :)

Dziś po raz pierwszy ulubieńcy.Kilka z nich wystąpiło we wcześniejszym poście o zakupach.
 
 


W kwietniu moje paznokcie były non stop pokryte jakimś lakierem. :)
Pierwszy Rimmel Lasting Finish Pro 305 Pink Bliss- ładny beżowy kolorek,nie kryje w 100 %.Utrzymuje się około tygodnia bez top coatu.
Drugi jest to lakier Lemax, kupiony rok temu w sklepie typu 'Wszystko po...' :) .Piękny, neonowy róż.
Następny jest MIYO mini drops nr 160 Malibu-podoba mi się trend; białe paznokcie plus lakier ozdobny,który jest obok.Jest on z firmy Pretty, kupiony w 'funciaku'. Następny na zdjęciu jest lakier nawierzchniowy utwardzający/ Top Coat, również ze sklepu 'wszystko po ...'.Dzięki niemu lakiery na moich paznokciach wytrzymują tydzień czasu :).


 Kosmetyki kolorowe: Ulubieniec od roku czasu, do którego powróciłam (nie używałam go zimą)  Lip Tint z Bell o numerze 5.Uwielbiam za kolor,krycie,zapach i trwałość.
Następnie wszystkim chyba już znany korektor z Collection.Niestety ma on kiepskie opakowanie, więc przepraszam, że ma starte napisy :).Mój jest w kolorze 1-FAIR.Świetnie kryje, utrzymuje się cały dzień.
Biała kredka jest z firmy MUA.Nie jest to bardzo intensywna biel ale taki efekt mi wystarcza.Robię nią kreskę na linii wodnej.


(Blogger ma focha,nie chce powiększyć zdjęcia)
 
 
Z pielęgnacji znalazło się tutaj masło do ciała Tutti Frutti z firmy Farmona o zapachu liczi i rambutan.Ślicznie pachnie owocami, super nawilża.
Następnie krem do suchych stóp i pękających pięt z firmy Barwa.Dobrze nawilża, wygładza skórę i pięknie pachnie.
Zapach który ostatnio pokazywałam, Trussardi Donna- piękny owocowo-kwiatowy, świeży, delikatny utrzymujący się cały dzień...


To już wszyscy ulubieńcy i nie było ich dużo :) Dajcie znać jakie kosmetyki są ostatnio Waszymi ulubionymi! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...