piątek, 29 września 2017

Tusz do rzęs LOVELY Lash Extension




Hej!
Dziś kilka słów o tuszu do rzęs, który znalazł się we wczorajszym poście o ulubieńcach.
Mowa o LOVELY LASH EXTENSION .







Początkowo, pisząc szczerze, nie spodobał mi się, Posklejał mi rzęsy i nie wyglądały one dobrze.
Jednak po kilku użyciach,zrobił na mnie wrażenie. 

Słowa producenta; Maskara pogrubiająca i wydłużająca z kremową formułą, która nadaje rzęsom wyjątkową objętość bez sklejania. Nie obciąża rzęs pozostawiając je rozczesane i rozdzielone.Nadaje spektakularny efekt volume, nie kruszy się i nie osypuje.




Szczoteczka jest silikonowa.




Efekty przed i po: 








Rzęsy po pomalowaniu maskarą są wydłużone,pogrubione. Lekko skleja ale tragedii nie ma ;) 
Co najważniejsze; nie kruszy się i nie osypuje. 
Tusz ma słodkie opakowanie. 

Dostępność: Rossmann

Cena; 10-13 zł/ 8g




Znacie ten tusz? Jakie są Wasze ulubione? 

3 komentarze:

  1. Mnie się często sprawdzają te tanie tusze. Miałam jeden z Lovely, jednak ten akurat tak średnio mi podszedł. Jestem wciąż wierna Wibo Growing Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tego jeszcze nie używałam, ale chętnie wypróbuję :)
    Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajną ma szczoteczkę :) sądzę, że bym się z nim polubiła :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...