wtorek, 4 marca 2014

Be Beauty-fluid matujący.

Witajcie :)
Dziś o Fluidzie Matującym z Be Beauty. Wiem,że niektóre z Was zainteresuje ten post :)
 
 
Ja posiadam nr 3- kakaowy.Z tego,co się orientuję jest to najciemniejszy podkład z tej serii..
Producentem jest Labolatorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, dlatego też przypominał mi w użytkowaniu podkłady z Lirene.





Mimo, że nie mam cery tłustej, podkład lekko ją zmatowił także myślę, że przy cerze tłustej mógłby spisać się dobrze. 
 
Podkład nie tworzy plam i smug, nakłada się równomiernie.
Nie tworzy efektu maski, nie ciemnieje na twarzy.
Jest gęsty i dość dobrze kryje.
Wydajny.


Jak dla mnie,jego trwałość jest wystarczająca ( około 6 godzin).Na pewno wypada lepiej niż Rimmel Match Perfection, o którym tez Wam napiszę.


Cena 9,99 zł Biedronka :)



Ja polecam wypróbować go na swojej cerze.W moim rankingu otrzymuje maksimum punktów. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...