wtorek, 4 marca 2014

Pierwsze wrażenia: Szampon Elisse oraz żel głęboko oczyszczający Soraya.

Witajcie  ♥ 
Zakupiłam sobie ostatnio szampon Elisse oraz żel głęboko oczyszczający z Soraya i w związku z tym, chciałabym opisać swoje pierwsze odczucia co do tych produktów.

 Szampon Elisse Premium do włosów suchych i zniszczonych ma za zadanie wzmocnić i odbudować nasze włosy. Posiada ceramidy, które mają wypełniać ubytki włosa.
Pierwsze, co mnie zachwyciło to zapach...mogę wąchać bez końca..:)
Stosowałam go już kilka razy. Włosy po umyciu tym szamponem są miękkie i gładkie.Bez problemu rozczesałam je bez użycia odżywki czy maski,którą zawsze nakładam.Jestem mile zaskoczona,zobaczymy jak będzie się z nim współpracowało dalej.

Koszt: ok 5 zł,Biedronka
Soraya Care&Control żel głęboko oczyszczający ma za zadanie: zwężać rozszerzone pory, poprawiać koloryt skóry,nawilżać ,oczyszczać i odświeżać skórę.
Swoje zadanie,czyli oczyszczanie spełnia bardzo dobrze.Świetnie oczyszcza twarz z makijażu.Zwężenia porów nie zauważyłam.nawilżenia również-za to ściąga i przesusza twarz,przez co nie mogę używać go codziennie.

Koszt około 10 zł.








Czy Wy używałyście któregoś z tych produktów? Jakie produkty ostatnio podbiły Wasze serca? :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...