wtorek, 4 marca 2014

Zużycia #5.

 1.Avon Sun filtr SPF 15 w sprayu .Aplikacja nie sprawiała problemu,atomizer działał jak trzeba :).Chronił przed słońcem, szybko się wchłaniał.
 
2.Żel pod prysznic Oriflame Nature z ekstraktem z winogron i jeżówki. Ładny zapach, dobrze się pienił, nie wysuszał skóry.
 
3.Żel pod prysznic Avon Senses Waterfall-miał myć- mył ale zapach jak detergent ;)
4.Avon Skin So Soft-krem do depilacji- nie lubię kremów do depilacji, okropnie śmierdzą a włoski i tak odrastają tak szybko jakbyśmy się goliły maszynką.
 
5.Missy mgiełka do ciała z drobinkami złota- dawała ładny efekt na skórze,nie był to tandetny błysk a subtelny połysk.Dodatkowym plusem jest zapach.
 
6.Bath Powder-puder do kąpieli Białe Kwiaty i magnolia- pełen relaks w wannie za sprawą zapachu. :) Tworzył lekką piankę i zostawiał delikatny film na skórze.
 
7.Organique kula do kąpieli AFRYKA- uwielbiam ich kule, zużyłam ich już dużo :) Piękny zapach i mega nawilżenie.
 
 8.Sensodyne odbudowa i ochrona-o tej paście też już pisałam, stosuję ją, gdy moje zęby są nadwrażliwe a ona doskonale sobie z tym radzi :). Ulga jest natychmiastowa.

9.Smile White płyn do płukania jamy ustnej.Nie zawiera alkoholu,daje uczucie świeżości.Jestem zadowolona. Jest to produkt od Torf Corporation, czyli firmy produkującej kosmetyki Tołpa.

10.Elmex Sensitive Plus- po tej paście zęby są wyjątkowo gładkie (?) ;)

11.Zmywacz do paznokci Poezja-z witaminą F- dość dobrze zmywa lakier z paznokci.Może być :)

12.Be Beauty zmywacz do paznokci z olejem kokosowym i gliceryną-jest bardzo wydajny, ekspresowo zmywa lakier i pozostawia ładny zapach.

13.Lakier do paznokci Vollare Colorado ostry róż-ładny, rzucający się w oczy kolor, Słaba trwałość.

14.Odżywka do paznokci Avon-nie zauważyłam poprawy stanu moich paznokci...

 15.Lakier do włosów Taft nr 5- dobrze utrwalał,nie sklejał włosów.

16.BeBeauty płyn micelarny- też dużo razy gościł u mnie na blogu, nie będę się rozpisywać- świetny i już :).

17.Palette Instant Color szamponetka nr 0-mroźny blond. Na moich słonecznych blond włosach zostawił delikatny siwy odcień.Dość szybko się zmyl :)

18.Carea płatki kosmetyczne-moje ulubione, pojawiają się w każdych zużyciach. :)
19.Vichy Idealia BB Creme-dośc dobrze krył,dobrze się rozprowadzał. Po zużyciu próbki nie jestem w stanie nic więcej stwierdzić :).

20.Clinique makeup SPF 15-dobre krycie plus filtr SPF.

21.Max Factor Face Finity 3in1 -szalu nie ma, twarz stasznie mi się po nim błyszczała.

22.Jakieś dwie pomadki, które długo u mnie leżały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...