wtorek, 4 marca 2014

Zużycia #3



 1.Bourjois płyn micelarny-świetnie zmywa makijaż oczu,nie podrażnia ich,nie szczypie w oczy.Najlepszy jaki miałam do tej pory.
2.Rimmel płyn micelarny-kupiłam go w zestawie z maskarą ScandalEyes,o której tez będzie kilka słów.Dokładnie zmywa makijaż oka ale szczypie w oczy.Nie przebija Bourjois ale jestem na tak :)
3.Nivea tonik łagodzący,skóra sucha i wrażliwa-bardzo delikatny,nie podrażnia skóry,nie wysusza.Fajny :)
4.Synergen 5w1 kremowy żel do mycia twarzy-dobrze oczyszczał skórę,nie wysuszał.Jako peeling i maseczka nie przynosił ekstra rezultatów ale jak do mycia twarzy,jest ok.

5.Isana suchy szampon-to już chyba moje 5 opakowanie,lubię go,działa jak nalezy ale chętnie wypróbowałabym Batiste :D
6.Barwa Ziołowa,Szampon Czarna Rzepa-niestety nie dla moich włosów,obciążał je.
7.Oriflame Hair X żel do włosów-dobrze sprawdzał się na moje sterczące kosmyki,dobrze utrwalał i nie sklejał zbyt mocno.
8.Oriflame odżywka do włosów pszenica i kokos-lubiłam ją,dobrze po niej rozczesywało mi się włosy,nie były one suche a wręcz przeciwnie,nawilżone,gładkie i miękkie.Pięknie pachniały.


 9.Nailty zmywacz do paznokci-szybko i dokładnie usuwał lakier z paznokci.Wiem,że niektórym z Was wysusza skórki mi akurat nic takiego się nie dzieje,więc jestem zadowolona.
10.Planet SPA Avon maseczka nawilżająca-bardzo lekko nawilzała skórę,oprócz tego nic więcej.Szału nie ma ;)
11.Nivea fresh natural-działanie było wporządku ja jednak wolę inne zapachy.

12.Cleanic płatki kosmetyczne-są dobre w użytkowaniu ale niestety rozwarstwiają się.
13.Ziaja-kremowe mydło pod prysznic-trochę miałam uczucie ściągniętej skóry,mało się pienił i dość chemicznie pachniał.
14.Funny Farm musująca pastylka do kąpieli BlackBerry-używałam jej ze względu na zapach,bardzo lekko nawilżała skórę,ponieważ jest to mała pastylka ;)


 15.Bell Fashion Colour Lipgloss-pisałam o nim tutaj uwielbiam go :)
16.Johnsons baby-łagodny płyn do mycia ciała i włosów-użyłam kilka razy do mycia włosów,resztę wlałam do wanny,nie mam negatywnej opinii o tym produkcie,poprostu nie jest dla mnie ;)


17.Eveline Cosmetics aktywna maseczka termiczna odmładzająco-oczyszczająca-z oczyszczaniem nie było szału,nie za bardzo lubię maseczki,które rozgrzewają się.
18.Iwostin krem redukujący przebarwienia-niestety próbka jest zbyt mała,żeby stwierdzić że przynosi jakieś efekty,szybko się wchłaniał.
19.Lirene peeling enzymatyczny-niestety nie dla mnie,słabo oczyścił cerę.
20.Mountagne Jeunesse Fruit Smoothie,maseczka oczyszczający koktail owocowy-skóra była po niej miękka i gładka.Ciężko się ją zmywa.
21.MudPac Mountagne Jeunesse-zapach świeży,zalatywał pod detergent ;) ale dobrze oczyścił pory.
22.Perfect Beauty cera naczynkowa Farmona-kupiłam tę maseczkę,by wzmocnić naczynka.Może po dłuższym stosowaniu przyniosła by jakieś większe efekty.Tutaj mamy 2 saszetki,cena jest bardzo dobra,zapłaciłam 1,50zł.Mają coś co lubię: wchłaniją się całkowicie. :)


To już koniec moich zużyć.A Wam jak idzie? Co u Was sprawdziło się ostatnio? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...