wtorek, 4 marca 2014

Lemax Colour pomadka do ust w kolorze 159

Pomadka do ust Lemax Colour w kolorze 159 jest to tania pomadka,którą znajdziemy w sklepach typu 'Wszystko po ...zł'  czy na bazarkach.

Nr 159 jest to ładny róż.

 Pomadka nie jest sucha,odpowiada mi jej konsystencja.W dość szybkim tempie znika z ust.
Gama kolorystyczna jest bardzo szeroka;od jasnych róży po brąz (znajdzie się i czerwień).
Wydaje mi się,że każda ma inny zapach,ponieważ posiadam 3 szminki z tej firmy i mają one różne zapachy.
Nr 159 pachnie pudrowo,dość mocno ale nawet ładnie :)
Ma dość tandetne opakowanie ale nie przeszkadza mi to :) Ja swoją pomadkę kupiłam za cenę 1,50 zł .


skład,dla zainteresowanych: 
Isopropyl Lanolate, Ricinus Communis, Candelilla Cera, Cera A.BA, Parafin, Pigments.



Mimo,iż nie są to szminki mega dobre jakościowo-raz na jakiś czas mogę je używać.
                                                                                        Znacie? Lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...