wtorek, 4 marca 2014

Zużycia #2




 1.Szampon All About Beauty-ogrody świata żurawina i Olejek Arganowy-kupiłam go w Tesco za jakieś 5zł za 500ml.Sprawił,że moje włosy stały się miękkie,gładkie i lśniące.Kto by pomyślał! :)
2.Krem koloryzujący Garnier 113-bardzo lubię farby Garniera,nie niszczą mocno włosów,nadają dość naturalne odcienie.
3.AVON Advance Techniques-maska do włosów nawilżającadługo leżała na mojej półce,ogólnie z włosami nie robiła prawie nic,prócz obiążenia.

4.BeBeauty-wygładzające mleczko łagodzące do demakijażu twarzy i oczu-co do zmywania,wszystko było ok,nie było z tym problemu.Mleczko trochę szczypało i piekło w okolicach oczu.
5.Bell Skin Correction System-dobry fluid,dobrze się rozprowadza.Takie krycie mi pasuje.
 6.Solutions Cleanse Total Radiance-stara wersja.Żel do twarzy,który też trochę czasu przeleżał u mnie w łazience ze względu na to,że wysuszał moją cerę.



7.DOP-francuski żel pod prysznic MALINY.Niby fajny zapach,później zaczął mi strasznie przeszkadzać,śmierdział dość chemicznie.Bez parabenów.Mało się pienił.
8.Eveline Cosmetics-przyspieszacz opalania-faktycznie szybciej 'łapało' mnie słońce.Pięknie pachnie,bardzo szybko się wchłania.
9.Intimea-emulsja do higieny intymnej.O te miejsca też trzeba dbać  :) Nie podrażnia,nie wysusza,nie piecze,nie szczypie.Jest ok .


10.Lady Speed Stick Invisible-popsuł się atomizer,który ciągle spadał.Co do działania,wszystko w porządku.Wolę inne zapachy.
11.Nike Woman Basic,woda toaletowa-ładny zapach,bardzo krótko się utrzymuje (ok 30min?)
12.Próbka:Nivea regenerujący balsam do ciała SOS-dobrze nawilża,ładnie pachnie.
13.Golden Sun-przyspieszacz opalania-delikatnie pachnie,szybko się wchłania,po pierwszym użyciu nie jestem w stanie powiedzieć o nim nic więcej.



:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...