wtorek, 4 marca 2014

Eveline Colour Instant nr 489

Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci nr 489 od Eveline Cosmetics.

zdjecie pochodzi z mojego poprzedniego bloga
Pierwszy w ofercie Eveline Cosmetics:
Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci.Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są „wizytówką” kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas
 
 
 
Lakier kupiłam w Biedronce za ok. 5 zł za 12ml.
Nr 489 jest pięknym kolorem mieniącym się na fioletowo. Potrzebne są dwie warstwy, bo jedna nie pokrywa wystarczająco płytki.Błyskawicznie schnie. Po 4 dniach zdarły mi się końcówki, domalowałam i w sumie lakier utrzymał się u mnie na paznokciach 6 dni. U mnie na paznokciach jest to długo :)
 
Wygodnie się maluje paznokcie pędzelkiem, nie robi smug.
 
Miałyście lakier z tej serii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...