wtorek, 4 marca 2014

Rimmel Scandal Eyes Show Off Mascara

Hej.
Teraz kilka słów o tuszu,który zagościł już na niejednym blogu,mianowicie Rimmel Scandal Eyes Show Off.


Tusz kupiłam w zestawie świątecznym wraz z płynem micelarnym Rimmel (który przedstawiłam Wam w ostatnich zużyciach) za cenę 27zł.


Opis: Tusz do rzęs Rimmel Scandaleyes Show Off idealnie podnosi i wydłuża rzęsy. Specjalnie wymodelowana szczoteczka z kulką na końcówce jeszcze dokładniej dociera do krótkich i cienkich rzęs, nadając im objętości i uniesienia. Maskara nie kruszy się i nie osypuje. Tworzy efekt rewelacyjnej kurtyny rzęs. -źródło Wizaz.pl

Co tusz robi naprawdę? Wydłuża moje rzęsy ale nie pogrubia.Po kilku godzinach nie ma go na rzęsach...strasznie się kruszy,osypuje...

Duża szczoteczka nie sprawia mi trudności ale hmm...szarpie rzęsy,podrażnia powiekę.


 Sama formuła tuszu również dla mnie jest minusem.Tusz jest suchy,posiada krótkie włoski,co mi strasznie przeszkadza i zwyczajnie kłuje.




Moim zdaniem maskara nie jest warta swojej ceny.Wolę kupić Wibo za 8zł...
Ale wiem,że są dziewczyny którym ten tusz dobrze służy,dlatego jest to tylko moje zdanie.

Czy Wy miałyście styczność z tym tuszem lub również innym kiepskim?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...