wtorek, 4 marca 2014

zuzycia #5

 1.Colgate Sensitive Pro Relief,czyli wybielająca pasta do zębów nadwrażliwych.Po małej tubce wybielenia nie zauważyłam.Słabo się pieni.Przy nadwrażliwości zębów ulga była minimalna.Mniej czułam ból podczas picia zimnych czy ciepłych napojów.3/5

2.Sensodyne Odbudowa i Ochrona wrażliwych zębów-przy stosowaniu tej pasty na nadwrażliwość zębów,naprawdę czuć różnicę.Po kilku zastosowaniach ból znika całkowicie.Tę pastę mogę Wam polecić,gdy będziecie mieć problem z nadwrażliwością.5/5

3.Visaxinum suplement diety dla cery trądzikowej- po kilku tabletkach organizm zaczął się oczyszczać,pojawiły się pierwsze niespodzianki,co było oznaką tego że tabletki zaczęły działać.Teraz moja cera zaczęła się poprawiać.

4.Vitalsss Beauty Skrzyp Optima Forte-zestaw z masażerem zakupiony w Biedronce.Oczywiście stosowałam je w innym czasie niż Visaxinum. Fakt, włosy rosną mi jak szalone ale mogło przyczynić się do tego wiele innych czynników.Warto wypróbować na sobie tym bardziej,że są teraz na promocji w Biedronce za 6,99zł.

5.Intimea chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z rumianku i kwasem mlekowym-delikatne,nie podrażniają,świetne do odświeżenia okolic intymnych.
6.BeBeauty Fluid Matujący-naprawdę świetny podkład.Dobrze kryje,jest dość gęsty.Mimo,że nie mam problemów z tłustą cerą,świetnie ją zmatowił.Cena to 9,99zł a producentem jest Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris .5/5
 
7.Evitte podkład kryjący- koszmarny  
 
8.Veroni pomadka do ust ochronna-  mam dość wymagające,suche usta i ta pomadka nie sprawdziła się u mnie.
 
9.Miyo Big Fat Lashes-mascara pogrubia rzęsy,lekko wydłuża,szału nie ma..2/5
 
10.Smart girls get more-super volume-pogrubia,wydłuża ale również nic specjalnego. 2/5
 
11.Wibo,Extreme Lashes-moja ulubiona maskara.Robi wszystko,co mi potrzebne: pogrubia,wydłuża,nie skleja,nie kruszy się.5/5
 
12.Lovely eye liner-lubię je: są tanie,wygodne w malowaniu kreski.5/5
 
13.Vipera Cosmetics,Jumpy-ładny mleczny kolorek.Mały,wygodny lakier.5/5
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...